Zagrożenia

Każdy potwór jest od danego poziomu, im zdobędziecie więcej punktów, tym większą ilość nieumarłych będziecie mogli pokonać. Pamiętajcie jednak, że ich siła również wzrasta.

Stonoga od 1 poziomu
Któż by pomyślał, że nawet niektóre zwierzęta, staną się tak olbrzymim zagrożeniem dla ludzkości. Z małych skorupiaków liczących dosłownie kilka centymetry, przemieniły się w stwory rosnące do jednego metra długości. Często żyją w stadach. Atakują długimi i ostrymi odnóżami, a także nie grubymi, lecz wydłużonymi kłami. 

Pies od 3 poziomu 
Stworzenie, które nie potrzebuje wody, ani pożywienia. "Żyję" Tylko po to, aby zabijać. Rozszarpuje swoje ofiary, zostawiając je wpół żywe, aby konał w męczarniach.  Często można spotkać ich w pojedynkę, dużo rzadziej w grupach, dlatego łatwiej je pokonać. Jednakże widząc grupę biegnącą w Twoją stronę, musisz być gotowy na najgorsze.

 
 Szwendacz od 1 poziomu
Puste spojrzenie, marne ciało, ostatki chwiejących się zębów w paszczy, oraz odór, który idzie wyczuć już z kilku metrów. Najczęściej spotykane istoty, powolne i mało groźne dla uzbrojonego człowieka. Odstraszają wyglądem, ale nie siłą. 

 
 Smiling od 2 poziomu
Nie atakuje, nie gryzie, nie broni się. Jest niezwykle inteligenty, jego ofiarami są zazwyczaj strachliwe osoby, które nie odnajdują się w nowym świecie. Powoli się do nich zbliża, pokazując, że nie ma złych intencji, po kilku tygodniach przytula się do nieszczęśnika, aby zapaść wraz z nim w sen, z którego obudzi się tylko on.

Błotniak od 5 poziomu
Zamieszkuje podmokłe tereny, takie jak bagna czy zalewiska. Charakteryzuje się czerwonymi oczami, oraz charakterystycznym chodem. Całe dnie spędza w wodzie, jest szybki w niej, jak i na lądzie. Ślepiec z wrażliwym węchem. Nie chowaj się, spotykając go, lepiej módl się o to, aby Cię nie wyczuł.

Królowa pająków od 16 poziomu
Jak sama nazwa mówi, jest to potwór przypominający pająka. Wielkie odnóża i kły niekiedy większe od normalnego człowieka. Dobrze odżywający się osobnik jest w stanie osiągnąć nawet do 10 metrów. Atakuje swoje ofiary odnóżami, nadziewając je na nie. Żyją w podziemnych grotach, dlatego nie warto zapuszczać się w takie okolice samemu.

Zombie od poziomu 4
Bardzo podobne stworzenie do szwendacza, jednak o wiele silniejsze i szybsze. Jego tkanka jest o wiele lepiej zachowana, a instynkt każe mu nosić przy sobie broń. Młotki, siekierki, toporki, z tym najczęściej można je spotkać.

Truposz od 6 poziomu
Chodząca góra kości i skóry z zębami i szponami. Nie wchodzi on do miast, najczęściej można go spotkać w lasie, polu, bądź wsiach, gdzie nie ma wielu budynków. Ciężko go zabić, ponieważ nawet po odcięciu głowy, ciało wciąż będzie pragnęło czyjeś śmierci. Najlepszym sposobem na pozbycie się go, jest rozpalenie ogniska i wrzucanie jego truchła do ognia.

 
Szczurowilk od poziomu 5
 Szczurowilki powstały przez szalonego naukowca, który połączyć geny zmutowanego szczura ze zmutowanym wilkiem. Niestety, eksperyment wymknął się spod kontroli,a Szczurowilki uciekły. Są to zwierzęta niezwykle przebiegłe, które lubią bawić się ze swą ofiarą. Niezwykle silnie i szybkie, potrafią oszukać doświadczoną osobą, że nie żyją. Ich pazury są ostre jak brzytwa, na które należy uważać. Mają jedną słabość. Nie lubią światła, więc zazwyczaj polują w nocy.

 Syrena od 9 poziomu 
Najprawdopodobniej wskutek odleżenia kilka dni, tygodni na dnie jezior i mórz dostały nowe podwodne życie. Bez dolnej szczęki świetnie wbija swoje kły w ciało ofiary, zaciągając je na samo dno, gdzie konsumuje ją całym swym ciałem. Szybki i przebiegły. Pod wodą, jest wręcz nie do pokonania.

 Wojownik od poziomu 10
Zombie w zbroi i z bronią, czy może być coś gorszego? Podczas krwawych walk, niektórzy nie dali rady hordzie zombie, przez co stali się jednymi z nich. Wymachują bronią bez namysłu, przez co nie da się przewidzieć ich ruchów.

 Babcia od poziomu 3 
Nie jest groźnym przeciwnikiem, do swojej obrony ma tylko miotłę, a przez to, że brakuje jej uzębienia, nie zmieni Cię w tę bestię. Pomimo wątłej postury jest bardzo silna, nie będzie chciała Cię zjeść, ale zamknąć, aby patrzeć, jak powoli umierasz.

 Pielęgniarki od poziomu 7 
Najczęściej spotykane w szpitalach. Są niewidome, reagują na dźwięki. Często w swoich dłoniach trzymają przyrządy chirurgiczne znalezione w opuszczonych salach. W pojedynkę, nie stanowią dużego zagrożenia, jednak gdy widzisz większą grupę, lepiej dla Ciebie, żebyś był cicho.
Panna Młoda od 6 poziomu
Najszczęśliwszy dzień w życiu zmienił się w istny horror. Piękna suknia, welona, a pod nim szkaradna twarz zombie. To właśnie Panny Młode, które nigdy nie doczekały się końca swojej ceremonii. Jeśli jesteś kobietą, nie masz się czego bać, zabije Cię w mgnieniu oka, jednak jeśli jesteś mężczyzną, możesz cierpieć katuszę. Długimi pazurami rozszarpuje męskie ciała, zjadając wszystkie wnętrzności, a resztki stawiając przed ołtarz. Najczęściej można je spotkać w kościołach oraz różnych kapliczkach.

Hulk od 15 poziomu
Nie bez powodu mówi się na niego Hulk. Jest to jeden z najsilniejszych i największych potworów, jakie widziano w okolicy. Chowa się w starych podziemnych magazynach, gdzie nie ma dostępu najmniejszy promyk słońca. Barbarzyński stwór, jako jedyny zjada inne zombie, gdy nie ma nic, a raczej nikogo innego pod ręką.

Horda od 13 poziomu 
Prawdziwa horda składa się z setek zombie oraz szwendaczy. Gromadzą się w pustych skupiskach, takich jak place, markety, rzadko spotykane na ulicy. Atakują w grupie wszystko, co się rusza. Będąc sam, masz nikłe szanse na przeżycie, nieważne jak szybki i silny jestem, mają znaczną przewagę liczebną.

Skorpion od 12 poziomu
Swoim wyglądem przypomina skorpiona, tylko że ten tutaj, jest trzysta razy większy. Ukrywający się w kanałach stwór, wychodzi w nocy, na łowy. Ramiona zamieniły się w broń, przypominającą sztylety, przebijające ludzkie ciało jednym ruchem. Nie posiada kłów, tylko wyrastające z gardła macki, które wysysają krew z ofiary. Często atakuje swym ogonem. Przebiegły i niebezpieczny, lepiej nie porywać się na niego w pojedynkę.

Faceman od 10 poziomu
Charakterystyczny stwór posiadający jedynie swe zęby. Nie ma oczy, nozdrzy, oraz uszu, a mimo to doskonale wie, gdzie właśnie jesteś. Nikt do końca nie wie, jak to możliwe, ale zachowuje się tak, jakby Cię widział. Szybki i silny, a także nie przeszkadza mu mrok, dlatego najczęściej przesiaduje w piwnicach, gdzie jest ciemno i sucho, tam z łatwością zaatakuje i skonsumuje kolejną ofiarę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy